"HAHA, JUNIORI"
Jotenkin ottaa aivoon. Ei sillä, kyllä mä tiedän että jos aion asioida
mua vanhempien kanssa, ne välttämättä ei ole sujut sen asian kanssa,
että en ole vielä täysi-ikäinen. Mutta silti se ottaa aina päästä, kun
tullaan vittuileman mun alaikäisyydestä. Tottakai mä otan sen aina
vitsillä ja virnuilen siinä missä nekin. Mutta jotenkin ärsyttää
liikaa.
Monesti sitä on tullut kavereiden kanssa juteltua ikäeroista. Jotkut on
sitä mieltä, että kahdenkin vuoden ikäero on aivan liikaa. Mä taas olen
sen viiden vuoden kannalla.
Mutta kuka oikeesti voi määritellä mikä on se maksimi ikäero??
Yhteiskunta määrittelee tietenkin tuon täysi-ikäisyyden ja tällaiset, mutta ei ne kerro henkisestä iästä mitään...
perjantai, 23. helmikuu 2007
Kommentit