"HAHA, JUNIORI"
Jotenkin ottaa aivoon. Ei sillä, kyllä mä tiedän että jos aion asioida mua vanhempien kanssa, ne välttämättä ei ole sujut sen asian kanssa, että en ole vielä täysi-ikäinen. Mutta silti se ottaa aina päästä, kun tullaan vittuileman mun alaikäisyydestä. Tottakai mä otan sen aina vitsillä ja virnuilen siinä missä nekin. Mutta jotenkin ärsyttää liikaa.

Monesti sitä on tullut kavereiden kanssa juteltua ikäeroista. Jotkut on sitä mieltä, että kahdenkin vuoden ikäero on aivan liikaa. Mä taas olen sen viiden vuoden kannalla.

Mutta kuka oikeesti voi määritellä mikä on se maksimi ikäero??

Yhteiskunta määrittelee tietenkin tuon täysi-ikäisyyden ja tällaiset, mutta ei ne kerro henkisestä iästä mitään...